header-icon
מהי הנהלת חשבונות אונליין

כמעט כל עסק למד משהו בתקופת הקורונה. רבים שלא יכלו לתת את השירותים בדרך הרגילה, התחילו לייצר נוכחות דיגיטלית ואף קורסים של ממש. התקופה הזו לא הייתה קלה לאיש ובוודאי לא לבעלי עסקים ועם זאת, רבים למדו כי לא תמיד יש צורך בנוכחות פיזית במקום מסוים כדי לתת ולקבל שירות נחוץ.

המעבר לעולם הדיגיטלי ולשירותים מרחוק אינו אומר שהדבר בא על חשבון היחס האישי. הוא מאפשר לחסוך זמן, לצמצם משאבים ועלויות לשלל שירותים ובמידה רבה יכול להפוך את החיים לקלים יותר ובמיוחד כשהשירות ניתן ברמה גבוהה ועל ידי מומחים בתחום.

גם שירותי הנהלת חשבונות יכולים להתבצע מרחוק

עסקים רבים אשר מספקים שירותים למדו מזמן שהם יכולים לתת את השירות שלהם מרחוק, ללקוחות מכל רחבי הארץ ולפעמים גם מרחבי העולם. בתוך השירותים הללו נכנסים גם שירותי הנהלת חשבונות אשר יכולים להתבצע ביעילות, מכל מקום, בלי להתפשר על היחס האישי ובלי לוותר על עבודה חשבונאית מצוינת.

בעבר, רואה חשבון בצפון היה יכול לספק את השירותים רק לבעלי עסקים מהסביבה בלבד. היום תודות לפיתוח אפליקציה מתאימה כבר אין צורך להגיע אל המשרד עם שקית החשבוניות ובא אוסף ההוצאות וההכנסות. היום כל עסק יכול להוריד אפליקציית הנהלת חשבונות אונליין, לסרוק בכל רגע נתון את החשבוניות והן מועברות ישירות לרואה החשבון ובמינימום מאמץ.

שירותי הנהלת חשבונות מרחוק חוסכים את פעולת איסוף המסמכים וחיפוש אחר אלו האבודים. הם מתבצעים באופן אינטואיטיבי תוך שימוש באפליקציה אחת וכל שיש לעשות הוא לסרוק את החשבונית שהתקבלה ברגע קבלתה ולשלוח אותה למשרד, בלחיצה אחת. האפליקציה חוסכת זמן עיבוד נתונים, חוסכת בעלויות כיוון ששום הוצאה לא הולכת לאיבוד והיא מאפשרת לעוסק לגשת לנתוני העסק שלו בכל רגע נתון ולקבל מידע מהימן, עדכני ורלוונטי לכל יום בחודש ולא כפי שהיה מקובל בעבר ולהמתין לאחר ה-15 לחודש עבור קבלת נתוני העסק.

בכל רגע נתון רואה החשבון יכול לגשת לארכיון הנתונים של העסק, לנתח אותו, לבצע דיווחים ולספק המלצות להגדלת היעילות בעסק. התקשורת הנוחה בין הצדדים עובדת לטובת העסקים ומחזקת את הקשר בין משרד רואי החשבון לבין העסק.

מהי הנהלת חשבונות אונליין
גם נוחות בדיווח וגם יחס אישי

אפליקציית דיווח המידע אינה מחליפה את היחס האישי בין רואה החשבון לבין העסק. היא הופכת את עבודת הדיווח למשרד ואיסוף הנתונים לפשוטה יותר מאי פעם. בכך האפליקציה מאפשרת למשרד לקבל את מידע באופן מעודכן ולהסתכל על תיק הלקוח או העסק בכל רגע.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת ניהול הכנסות העסק בצורה נוחה, פשוטה וירוקה שכן היא כוללת מערכת הפקת הכנסות דיגיטלית, סליקת אשראי, הנפקת דרישות תשלום וכל אלו מאפשרים גם לאדם לא מסודר במיוחד לנהל את רישומיו באופן היעיל, הפשוט והמסודר ביותר.

כשהיכולות הדיגיטליות מנוצלות בצורה חכמה, הן מאפשרות ללקוח (במקרה זה – העסק) ליהנות מכל העולמות: נוחות, פשטות ויעילות ובו בזמן מיחס אישי ותקשורת טובה מול הגורם רואה החשבון.

פיתחנו את האפליקציה הנוחה ביותר

ברוזנבלט פיתחנו עבור לקוחותינו את אפליקציית ניהול חשבונות אונליין דרכה ניתן לשלוח חשבוניות וקבלות וכל זאת מתוך מחשבה על העסקים איתם אנו עובדים. מצאנו שפעולת איסוף החשבוניות והקבלות מקשה על עסקים רבים ושהגעה למשרד כדי למסור אותם נתפסת לא פעם כמעמסה.

אנו מוצאים כי שימוש באפליקציה הופך את ההתנהלות בין המשרד לבין הלקוחות לנוח יותר. היא מאפשרת לנו לקבל את כל החומר הנדרש במינימום מאמץ מצד העסקים. השימוש באפליקציה פשוט, נוח וכל דיווח נעשה בלחיצה אחת ויכול להתבצע בכל יום ובכל שעה.

לצד אימוץ הקדמה המשרד עומד לרשות הלקוחות, בכל אמצעי התקשורת וכך גם בשני הסניפים, בחיפה וברמת גן. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי ראיית חשבון שעובדים בשבילכם ונשמח לספר לכם עוד על שירותי המשרד.