header-icon
image

אז החלטת להגשים את חלומך ולפתוח עסק משלך. מהו הצעד הראשון? כיצד מתחילים? מהם הצעדים הבאים? איך הופכים את “חלום העסק” לישות מוחשית שמכניסה וכסף והרבה סיפוק עצמי? כל חלום מתחיל ברעיון. על מנת שנצליח להפוך את הרעיון לעסק עובד, תכנית עסקית מסודרת על כל שלביה, הינה כלי הכרחי להקמה ולפתיחה נכונה של העסק.

תכנית עסקית נכונה, אשר נבנית על ידי מומחים, מתווה לנו את הדרך ומקנה לנו את הראייה המרחבית הנכונה מבחינה שיווקית, ניהולית ופיננסית לשם הקמת עסק מוצלח ישר מתחילתו, ומונעת את אובדן ההשקעה וכישלון הקונספט העסקי. כמשרד המתמחה בתחום, אנו מספקים את כל מעטפת התכנית העסקית המלאה- החל מ “שלב הרעיון” ועד ה”עסק הרץ”, בהתאם לצרכים שלך וכל זה תוך כדי סיפוק פתרונות מקצועיים וליווי אישי.

הכרותינו האישית אתך והדגש שאנו שמים על חוויית הלקוח, תורמים לכך שתהנה מהטיפול המהיר, האמין והמקצועי ביותר. מתוך משרדינו בת”א ובחיפה אנו מספקים שירותים של בניית תכניות עסקיות, בניית תכניות פיננסיות, הערכות שווי, עזרה בקבלת הלוואות בערבות מדינה, הכנה לגיוסי הון בסטרטאפים, ליווי עסקי, סיוע בקניה ובמכירה של חברות, קבלת מימון בנק, גיוס משקיעים ועוד.

אנו עומדים לרשותך, על מנת לקחת אותך יד ביד החל משלב הרעיון ועד לשלב בו העסק רץ ומתנהל.
הידע והשירות אותו אנו מספקים לך הינו ברמה אחרת- עבורנו, אתה הוא המרכז ולכן כל הצוות המקצועי עומד לרשותך על מנת לספק את השירות הטוב, המהיר והמקצועי ביותר ללא קשר לגודל או למהות העסק שלך.